Wanneer wordt mijn cadeau geleverd?
Uw geschenk wordt binnen maximum 8 weken na ontvangst van de eerste betaling verstuurd.
Na ontvangst van de betaling, brengen we de betrokken leverancier op de hoogte. Zij nemen vervolgens contact op met Bpost (of een andere koerierdienst) om uw cadeau te versturen. Deze betaling is bijgevolg nodig om uw cadeau te kunnen versturen.
Met een maximum levertermijn van 8 weken kunnen we verzekeren dat elke abonnee binnen deze termijn zijn of haar geschenk zal ontvangen.
Hoe wordt mijn cadeau geleverd?
Standaard wordt het geschenk geleverd onder de vorm van een postpakket. Afhankelijk van de promotie kan het geschenk echter ook geleverd worden door een andere partner of koerierdienst. Hoe het geschenk geleverd wordt, wordt bij intekening van het abonnement meegegeven.
Cadeau niet ontvangen of andere vragen?
Vul onderstaand contactformulier in of bel ons op het nummer 02 454 29 54.
Veelgestelde vragen
De standaard levertermijn is maximum 8 weken na ontvangst van de eerste betaling. De betaling is bijgevolg nodig om het geschenk te kunnen ontvangen.
Standaard wordt het geschenk geleverd onder de vorm van een postpakket. Hoe het geschenk geleverd wordt, wordt bij intekening van het abonnement meegegeven.
Zijn de 8 weken al verstreken en hebt u het geschenk nog steeds niet ontvangen? Meld het ons. We kijken dan graag de status van uw geschenk na.
Indien u niet thuis was bij de levering laat de postbode een nota achter met de boodschap dat hij is langs geweest. U kunt dan kiezen voor een tweede levering of u kunt het pakket samen met de nota afhalen bij uw postkantoor. Het pakket blijft daar tot twee weken liggen. Nadien wordt het terug naar ons verstuurd.
Op elektronische toestellen hebt u een garantie van 2 jaar. Bij het toestel wordt steeds een garantiebrief geleverd, hou deze dus zorgvuldig bij.
Contactformulier cadeau
Hebt u nog vragen?
Bezorgservice 02 490 11 18
Beschikbaar maandag t/m vrijdag van 9u tot 18u.