Betalen via overschrijving
U kan het abonnement betalen via het overschrijvingsformulier of via de betaalmail die u enkele dagen na de start van uw abonnement mag verwachten. Enkele weken na intekening ontvangt u ook een herinnering in het geval de betaling nog niet uitgevoerd is of voor het geval u de overschrijving niet zou ontvangen hebben of verloren bent.
Betaalwijze veranderen
Hebt u de overschrijving ontvangen, maar wenst u toch te betalen via domiciliëring omdat dat makkelijker is? Dat kan! Vul onderstaand contactformulier in of neem telefonisch contact op met onze Klantenservice op het nummer 02 454 29 54.
Veelgestelde vragen
U kunt kiezen uit onderstaande mogelijkheden:
- betalen via overschrijving
- betalen via domiciliëring
- online betalen
Hebt u de overschrijving na twee weken nog niet ontvangen of bent u de overschrijving verloren? Aarzel dan zeker niet om ons te contacteren. U kunt een nieuwe overschrijving aanvragen door contact op te nemen met onze klantendienst. We sturen dan zo snel mogelijk een nieuwe overschrijving naar u op.
Een hernieuwingsbrief wordt een maand voor de vervaldatum van uw abonnement opgestuurd. Nadien zal er ook nog een herinnering verstuurd worden.
Contactformulier betalen
Hebt u nog vragen?
Bezorgservice 02 490 11 18
Beschikbaar maandag t/m vrijdag van 9u tot 18u.